Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu (Daiktų keitimas ir grąžinimas) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo.

Baliomanija.lt pirkėjas turi teisę, per 14 dienų nuo jos gavimo dienos, grąžinti prekę, jei ji nebuvo naudojama.

Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

Mes įsipareigojame pakeisti netinkamos kokybės prekes arba grąžinti už jas sumokėtus pinigus, jei prekės yra netinkamos kokybės dėl gamintojo ar pardavėjo kaltės bei nustatyti pažeidimai, atsiradę ne dėl pirkėjo kaltės.

Informacija darbo dienomis 8:00–16.00 val., telefonu: 8 65044693, arba el. paštu: baliomanija@baliomanija.lt

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą ir užsakymo numerį.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina Pirkėjui pinigus už prekę (išskyrus transportavimo išlaidas).

Pažeista siunta:

1. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:

1.1 apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;

1.2 siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;

1.3 patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

1.4 jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia.

1.5 jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Netinkamos kokybės prekių grąžinimas:

1. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu baliomanija@baliomanija.lt.

2. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

2.1 užsakymo ar sąskaitos numerį;

2.2 įvardyti Prekės broko požymius ar trūkstamą dalį; pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, brokuotos prekės nuotrauką).

3. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

3.1 brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;

3.2 ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis dalimis;

3.3 prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.